Monday, July 14, 2014

vans shoes

hey! two days ago I've bought shoes of Vans, called Era 59. the shoes have a colour of elephant skin, which I like. inside it's full of different colours, like a rainbow. it has a leather accent on the heel and tongue. when I saw the price (75 euros), I was like "oh no" but lucky.. it was sale: 60 euros. I love those shoes! and what do you think? 

hallo! twee dagen geleden heb ik schoenen van Vans gekocht, genaamd Era 59. de schoenen hebben een kleur van olifantshuid, wat ik mooi vind. vanbinnen is het vol van verschillende kleuren, zoals een regenboog. het heeft een lederen accent op de hiel en tong. wanneer ik deze prijs zag (75 euro) dacht ik "oh nee" maar gelukkig was er solden: 60 euro. ik hou van deze schoenen! en jij?

No comments:

Post a Comment